Kun ei kissakaan yritä karata ulos.
Aamusta asti vettä tuhruttanut ja olemme toisin sanoen olleet sisällä
päivän, mitä itse kävin kaupassa pikaisesti. Ada sai iloisen yllätyksen
kun tätini soitti ja kysäisi tarvitseeko Ada kolmipyörää, serkun
lapsilta oli jäänyt ja otin ilomielin vastaan. Tuo on tosi kiva, siinä
on kori edessä ja pitkä työntöaisa takana, josta aikuinen voi työntää
ja ohjailla lasta. Toivottavasti huomenna olisi hyvä ilma, vois lähtee
koittamaan ulos, täällä sisällä ei ole liikaa tilaa ajella ja Ada vaan
hermostuu kun tavarat on tiellä koko ajan.
Parveke
pitäis siivota, ostaa kukkia ja ennenkaikkea ottaa ULKOVALOT pois
sieltä, joulu vissiin meni jo?!? Onneks mulla ei oo paljon myöhässä nää
askareet, mitä pitäis tehdä. Aina suunnittelen, mutta sitten tulee joku
tärkeämpi ja se, mitä piti ensiksi tehdä unohtuu. Olenkin suunnitellut
hienon muistilistan, se vaan pitäisi laittaa näkyville, että muistan
katsoa siitä, mitä pitää muistaa:). Kaikki lasten neuvolat on
ehdottomasti oltava ylhäällä jääkaapin ovessa, tai sitten laitettava
puhelimeen häly. Joskus hävettää suunnattomasti olla tällainen lahopää,
joistakin se voi vaikuttaa huolimattomuudelta, vaikka oikeasti olen
todella huono muistamaan mikä päivä piti olla missäkin ja mihin aikaan,
antakaa anteeksi. Sitten kun on vielä sata ja yksi asiaa päivittäin,
mitkä pitäisi jokseenkin laittaa korvan taakse, niin pakosti aina joku
jää, se on tätä elämätä.
Oispa
oma kesämökki. Siskoni sanookin aina, että on kiva kun tulee kesä, niin
pääse jonkun toisen mökille-totta. Paitsi eipä ole paljon toistenkaan
mökeillä tullut käytyä, ei aina edes ilkeä kysyä, että "Voisimmeko
tulla saunomaan ja yöksi?" Tiedän senkin, että ihmiset haluaavat olla
useinkin omassa rauhassaan, eivätkä kaipaa juoksevaa lapsilaumaa tai
huutoa rauhaisaan iltaansa.
Vuokratkin
on niin pahalaisen kalliita, ettei taivu, ei sitten millään. Ehkä se on
tyydyttävä siihen, mitä on ja unelmoitava...jos joskus vaikka pääsisi
rikastumaan. Eipä tullut kenostakaan kuin 2€, unelmasta en luovu.
keskiviikko, 11. toukokuu 2005
Kommentit